Searching...
Saturday 1 November 2014
23:41 12

ISTERI SAIFUL TERUS DIHENTAM KERANA ISU LIWAT


HABIS ISTERI SAIFUL TERUS DIHENTAM KERANA ISU LIWAT |  tak sedap didengar, ada pula yang memuatkan dalam media sosial turut menghentam isteri Saiful yang kononnya tak patut berkahwin dengan lelaki yang telah diliwat."Kalau dia bohong, dialah tanggung dosa. Betul atau tidak, apa yang dia buat adalah untuk mempertahankan maruah dia.

“Lebih teruk lagi, apa kaitan kes ini dengan isterinya, Nik Suryani Megat Deraman,?”

SELANJUTNYA DISINI 

12 comments:

  1. APA TUJUAN SEBENAR SAIFOOL MEMBONGKAR KES LIWAT NI? KENAPA DIBONGKAR SETELAH BERKALI-KALI SPT YG DIKATAKAN ITU? KL X PAKAI AKAL LOGIK MASAKAN TAK PAKAI OTAK? SAMPAI2 BAPAKNYA SENDIRI PUN KELUAR MENAFIKAN KES NI SEBELUM MENARIK BALIK PENGAKUAANNYA KEMUDIAN.. BENAR2 KELUARGA SANDIWARA POLITIK YG MENDAPAT NAMA DI DUNIA DENGAN MEMPERBONEKAKAN RAKYAT. KES HENTAM ISTERI KE MERTUA KE, SELAKU AHLI KELUARGANYA, HARUS LA MENANAM SIFAT RINGAN SAMA DIJINJING, BERAT SAMA DIPIKUL.. APA HAL PULAK SEKARANG NK MENAGIH SIMPATI?? AKAL SIHAT LOGIK ANDA PULAK GMN KATANYA??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dalam Umngok kerana duit dan kuasa apa pun boleh, asalkan hajat tercapai !

      Delete
    2. Hakim Mahkamah Rakyat memang guna logik akal yang dah disetkan bias dari awal TETAPI Hakim-Hakim Mahkamah Rayuan guna logik fakta yang dikemukakan Peguambela & Pendakwaraya.

      Sandiwara yang sepatutnya dilogikkan juga:
      1) Sandiwara untuk kemuka saksi alibi TAPI...sorang pun x dipanggil oleh peguambela...hihihi (nota: Antara saksi alibi yang diwar-warkan ialah isteri Anwar, Anak-anak Anwar & pembantu rumah Anwar...Adakah logik semuanya menyorok untuk jadi saksi Anwar??? jawapan standard...Konspirasi UMNO. huhuhu.

      2) Dah tau semua doktor kat malaysia dah dibeli oleh UMNO/BN/Najib/Mahathir/Rosmah...blablabla...Kenapa x pegi buat ujian DNA kat Australia ke, London ke takpun yang paling valid kat Israel nun. Buktikan DNA yg ada dlm dubur Saiful tu x sama dgn DNA Anwar. Data yang buat kat luar negara tu boleh digunakan kat Mahkamah Malaysia ni. Kalau hakim x bagi guna...buat la demonstrasi mcm biasa. Logik jawapannya??? itu hak Anwar utk x nak bagi DNA...hahaha...jawapan pembelaan ke camtu?

      3) X kisah la air mani tu dh simpan sehari ke dua hari ke seminggu ke dalam dubur si Saiful, persoalannya mcm mana Saiful boleh dapatkan air mani Anwar & masukkan air mani Anwar tu ke dalam dubur dia untuk kenakan Anwar??? Air mani tu Saiful mintak dari Anwar ke? Mintak dari Wan Azizah ke? Mintak dari Najib ke? Sapa yg bagi air mani tu? Kat sel penjara pihak polis cuma dapat sampel DNA dari air liur kat ubat gigi, peluh dari tuala Good Morning. Kalaupun ada air mani Anwar yg dh terkeluar kat penjara melekat pulak kat tuala Good Morning, buktikan la ada air mani kat tuala Good Morning tu yang membolehkan Saiful pi ambik dari polis pastu masukkan dalam dubur dia.

      4) Sandiwara yang paling lawak...kat dalam mahkamah kita perlu bersumpah supaya kedua-dua pihak peguambela & pendakwaraya boleh soal kita & kita boleh bagi jawapan yg boleh membantu kita. Logiknya inila kesempatan yang paling baik untuk membela diri. Tapi Anwar menolak untuk bersumpah menyebabkan tiada sesi soal jawab dikemukakan kepada dia di dalam mahkamah. Kenapa??? Kalau Anwar sendiri x nak bela diri dia sendiri dengan jawapan-jawapan yang dia paling tahu, kenapa la simpati-simpati semua pulak yang bersusah payah mereka-reka jawapan logik akal untuk si Anwar tu??? Alahai....

      Banyak lagi sebenarnya ni...tapi cukup la kut. Para pencacai Anwar pun bukannya nak baca kan. Hahahaha.

      Delete
    3. Saipol ni manusia islam ke haiwan belaan umnu?

      Delete
  2. Jack king : betul tu kerna duit yg salah jadi benar.
    Semuanya gara2 duit..... Ayahnya sendiri menafikan.
    Tetapi saifool ni dah telan duit sogokan so have to go on.

    ReplyDelete
  3. ni mesti macai nie..cri belas kesian rakyat..hahaha..lawak betul..

    ReplyDelete
  4. hahaha...nk belas ehsan ke???lawak

    ReplyDelete
  5. sebagai umat islam paham maksud sumpah laknat. mereka yang benar benar yakin dan berani saja yang berani buat. azab dia bukan saja didunia tapi lepas mati pon tiada pengampunan diberikan. tiada taubat nashuha bagi mereka yang mempermainkan sumpah laknat nih. jadi mana yang mahu kita percaya? yang berani mengangkat sumpah laknat nih atau yang asyik dok mengelak. masing masing punya jawapan dan keimanan tentang kepercayaan masing masing.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Skang ni duit tu tuhan maa bg kebanyakan org. Antara duit ngan tuhan, tobat org pilih duit dulu. Tak pecaya ke. Klau Rosmah yakin amcaman Allah, tobat dia brtudung. Klau org bnyk yakin Allah tak suka bila pak najib kata hukum yg Allah suruh tak sesuai, gerenti org bnyak takut nak angkat pak jib. Hujung crita, duit adalah sgala2nya.

      Delete
  6. Anwar lawan sepol ke anwar lawan umnu/bn/kerajaan? Apsal x report polis terus lepas kena liwat? Apasal mengadu kat najib?

    ReplyDelete
    Replies
    1. masa mana saiful megadu kat najib?? kalau mengadu kat najib dah tentu najib jubur saiful...atau masa mengadu kat najib,najib jubur saiful tetapi dna najib dengan anwar sama itu yg terkena kat anwar.padan muka anwar sepandai pandai tupai melompat akhirnya tejepukkk kat masjid tanah melaka

      Delete